Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Pomanjkanje sna otežava moralne prosudbe

  

Genetska mutacija povećava rizik za rak dojke

  

Novi krvni test za rak pluća

  

Niskokalorijska dijeta - duži život!

  

Još jedan rizik koji prati pušenje u trudnoći

svi članci »

Anketa

 
Po završetku ljetovanja vaša koža je:
isušena, zategnuta i hrapava
glatka, meka i dovoljno hidratizirana
bez promjena



» Rezultati
» Ostale ankete

 

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Kava, alkohol i jetra

objavljeno u broju 52 (2/07)

Posljedice pretjeranog uživanja u alkoholu dobro su poznate i uključuju cirozu, tj. gubitak funkcionalnih stanica jetre.

Novo istraživanje objavljeno u časopisu Archives of Internal Medicine pokazuje da kava ublažava štetan utjecaj alkohola na jetru te da može pomoći u prevenciji ciroze, ali nije poznato je li za to zaslužan kofein ili neki drugi sastojak kave. Istraživanje također pokazuje bolje rezultate testa za mjerenje funkcija jetre kod konzumenata kave, neovisno o njihovoj potrošnji alkohola.

Izvor: http://www.plivazdravlje.hr