Sok od jabuka može spriječiti astmu
Djeca koja redovito piju sok od jabuka manje su sklona pojavi ranih simptoma astme, pokazalo je istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji.
Rezultati koje je objavio znanstveni časopis European Respiratory sugeriraju kako djeca koja sok od jabuka piju najmanje jednom dnevno imaju 50 posto manje izglede da će patiti od otežana disanja. Sok od jabuka bio je jednako djelotvoran bez obzira na to je li bio svjež ili proizveden od koncentrata. Konzumacija samih jabuka nije imala ovakav učinak, dodaju znanstvenici nakon praćenja skupine djece u dobi između 5 i 10 godina. Također, utvrđeno je i da konzumacija banana ima znatno slabiji utjecaj na izglede za pojavu prvih simptoma astme nego što je to slučaj sa sokom od jabuka. Znanstvenici učinak soka od jabuka objašnjavaju visokom razinom fitokemikalija koje mogu smiriti upalne procese u dišnim putevima koji su karakteristični za astmu. Ranije istraživanje pokazalo je da djeca žena koje su u trudnoći često jele jabuke imaju manje izglede da će patiti od astme.
Izvor: http://www.plivazdravlje.hr
|