Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Glavobolje kod pretile djece i tinejdžera

  

Nejasan vid zbog astigmatizma

  

Kava i čaj smanjuju opasnost od oštećenja jetre?

  

Brže starenje žena

  

Šetnjom protiv Alzheimerove bolesti

svi članci »

Anketa

 
Ukoliko imate vaginalne tegobe, kao što su svrbež, iritacija, suhoća, pojačan iscjedak ili iscjedak neugodna mirisa, za pomoć ćete se obratiti:
ginekologu
liječniku obiteljske medicine
ljekarniku
informirati se iz medija i edukativnih letaka
pitati blisku prijateljicu
čekati da simptom prođe sam od sebe



» Rezultati
» Ostale ankete

 

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Masna hrana povećava rizik za rak dojke

objavljeno u broju 54 (06/07)

Konzumacija hrane bogate mastima povećava rizik obolijevanja od raka dojke, pokazalo je istraživanje provedeno na ženama koje su prošle menopauzu.

U četverogodišnjoj studiji američkog National Cancer Institutea sudjelovalo je 188.700 ispitanica u dobi između 50 i 70 godina. Pokazalo se kako žene čija se prehrana u najvećoj mjeri sastoji od različitih masti imaju 11 posto veći rizik obolijevanja od raka dojke nego što ga imaju žene koje jedu relativno malo masne hrane. Povećanje rizika bilo je neovisno o čimbenicima kao što su prisutnost raka dojke u obitelji, pušenje, povećan indeks tjelesne mase i konzumacija alkohola. Pišući za Journal of the National Cancer Institute, istraživači objašnjavaju kako masti povećavaju rizik za rak dojke zbog toga što utječu na ravnotežu hormona.

Izvor: http://www.plivazdravlje.hr