Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Veza okoliša i gena

  

Povišen krvni tlak ostaje u obitelji

  

Uspješno testiranje lijeka za rak mozga

  

Nova studija o dojenju i kvocijentu inteligencije

  

Još jedan rizik koji prati pušenje u trudnoći

svi članci »

Anketa

 
Faktor za zaštitu od sunca birate prema:
Tipu kože
Dobi (djeca/odrasli)
Duljini planiranog boravka na suncu
Željenom intenzitetu preplanulosti



» Rezultati
» Ostale ankete

 

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Konzumacija mlijeka smanjuje rizik za dijabetes

objavljeno u broju 55 (08/07)

Muškarci koji svaki dan popiju oko pola litre mlijeka imaju upola manje izglede za dijabetes i bolesti srca, tvrde velški znanstvenici s University of Cardiff.

Istraživanje čije je rezultate objavio Journal of Epidemiology and Community Health sugerira kako konzumacija mlijeka i mliječnih proizvoda smanjuje rizik za pojavu metaboličkog sindroma, skupine simptoma koji prethode dijabetesu i bolestima srca. Ti simptomi uključuju povišenu razinu šećera i masti u krvi te visok krvni tlak i veliku količinu masnog tkiva u organizmu. 20-godišnja studija provedena uz sudjelovanje 2375 muškaraca u dobi od 45 do 59 godina pokazala je da osobe s metaboličkim sindromom imaju 50 posto veće izglede da će umrijeti.

Izvor: http://www.plivazdravlje.hr