Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Hrana visokog GI-ja povisuje rizik od masne jetre

  

Pušenje oštećuje gene

  

Vitamin D smanjuje rizik za dijabetes

  

Oružje protiv superbakterija stiže iz mora

  

I muškarcima otkucava "biološki sat"

svi članci »

Anketa

 
Sredstva za njegu kože nakon sunčanja koristite:
redovito nakon svakog sunčanja
po potrebi
uopće ih ne koristim



» Rezultati
» Ostale ankete

 

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Nova studija o dojenju i kvocijentu inteligencije

objavljeno u broju 60 (06/08)

Kanadski znanstvenici sa sveučilišta McGill otkrili su nove dokaze za tvrdnje da dojena djeca imaju veći kvocijent inteligencije (IQ).

Nalazi dobiveni testiranjem 14.000 djece stare šest godina sugeriraju kako djeca koja su bila isključivo dojena u prva tri mjeseca života imaju prosječno šest bodova više na IQ testu. Ta su djeca imala i bolje rezultate u školi, napominju istraživači u stručnom časopisu Archives of General Psychiatry. Znanstvenici dodaju kako nisu uspjeli utvrditi je li poboljšanje kognitivnih sposobnosti dojene djece posljedica unosa hranjivih sastojaka majčina mlijeka ili je riječ o pozitivnom učinku fizičkih i emocionalnih interakcija karakterističnih za dojenje.

Izvor: http://www.plivazdravlje.hr