Borovnice za bolje kosti
Podijeli
Postmenopauzalna osteoporoza najčešći je uzrok gubitka koštane mase koji prati normalan proces starenja.
Prijašnje studije pokazale su kako obilje voća i povrća ima zaštitni učinak na kosti, i to najvjerojatnije zbog svojih fitokemikalija. Borovnica sadrži fitokemikalije koje štite od bolesti srca, a skupina autora koja se već neko vrijeme bavi utjecajem komponenti voća na kosti svojim je istraživanjem pokazala kako suhe šljive imaju povoljan utjecaj. U svom najnovijem istraživanju proučavali su učinak borovnica i dobili slične rezultate. Važno je napomenuti kako su oba istraživanja provedena na životinjskom modelu i definitivne zaključke vezano za utjecaj na ljudsko zdravlje treba pričekati. (Izvor: Journal of Nutritional Biochemistry)
Izvor: http://www.plivazdravlje.hr
|