Loša prehrana utječe na ponašanje
Djeca koja se loše hrane češće postaju agresivna, tvrde znanstvenici s University of Southern California.
Njihovo istraživanje pokazalo je da nedostatak cinka, željeza, vitamina B i proteina u prve tri godine života kasnije dovodi do pojave negativnih obrazaca u ponašanju. Osmogodišnjaci koji su u ranom djetinjstvu bili loše hranjeni češće su razdražljivi i češće započinju tučnjave s vršnjacima, kažu istraživači. U dobi od 11 godina takva djeca su češće psovala, varala i upadala u tučnjave, a u dobi od 17 godina su češće krala, zlostavljala vršnjake i konzumirala droge. Istraživanje je trajalo 14 godina, a sudjelovalo je 1000 djece s Mauricijusa, otoka u Indijskom oceanu. Što su djeca bila lošije hranjena, to je viši bio stupanj kasnijega antidruštvenog ponašanja, pokazalo je istraživanje. Znanstvenici vjeruju da je ovakve rezultate moguće objasniti negativnim utjecajem loše prehrane na kvocijent inteligencije koji može dovesti do takvog ponašanja.
Izvor: http://www.plivazdravlje.hr
|