Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Utjecaj dnevne svjetlosti na san beba

  

Vitamin D smanjuje rizik za dijabetes

  

Novi krvni test za rak pluća

  

Kava, alkohol i jetra

  

Smanjenje tjelesne mase može uputiti na demenciju?

svi članci »

Anketa

 
Faktor za zaštitu od sunca birate prema:
Tipu kože
Dobi (djeca/odrasli)
Duljini planiranog boravka na suncu
Željenom intenzitetu preplanulosti



» Rezultati
» Ostale ankete

 

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Jogurtom protiv masnog tkiva

objavljeno u broju 41 (4/05)

Istraživanje američkih znanstvenika s University of Tennessee pokazuje da konzumacija jogurta pomaže u reduciranju masnog tkiva u organizmu.

Utvrđeno je da su pretile odrasle osobe koje su u sklopu dijete temeljene na smanjenom unosu kalorija svakodnevno pile tri nemasna jogurta u odnosu na ispitanike na dijeti koji ga nisu konzumirali smanjile tjelesnu težinu za dodatnih 22 posto. Ispitanici koji su pili jogurt izgubili su 61 posto masnih tvari više nego oni koji nisu. Jogurt je gubitak masnoća na trbuhu povećao za 81 posto. U istraživanju koje je trajalo 12 tjedana sudjelovale su 34 odrasle pretile osobe.

Izvor: http://www.plivazdravlje.hr