Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Pužnicu je poželjno ugraditi što prije

  

Fizički znaci upozorenja za Alzheimerovu bolest

  

Novi oblik cjepiva protiv gripe

  

Hrana visokog GI-ja povisuje rizik od masne jetre

  

Krvne pretrage za rak dojke

svi članci »

Anketa

 
Kad kupujete proizvode za njegu kose, odabirete li više proizvoda iz jedne linije (npr. šampon, balzam, maska/serum)?
da
ne



» Rezultati
» Ostale ankete

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Čokolada vam može sniziti krvni tlak

objavljeno u broju 43 (8/05)

Čokolada nije samo ukusna poslastica nego vam može sniziti krvni tlak, pokazali su rezultati novog istraživanja provedenog u SAD-u.

Studija koju je objavila udruga American Heart Association pokazala je da sastojci čokolade iz skupine flavonoida mogu pomoći krvnim stanicama da lakše obavljaju svoj posao te možda i umanjiti rizik od srčanih bolesti. "Prijašnja istraživanja pokazala su da hrana bogata flavonoidima - poput voća, povrća, čaja, crnog vina i čokolade - pomaže kod kardiovaskularnih rizika", rekao je voditelj studije Jeffrey Blumberg sa sveučilišta Tufts u Bostonu. "Mi smo u kliničkim pokusima pokušavali utvrditi utjecaj čokolade na snižavanje krvnog tlaka kod ljudi s hipertenzijom", dodao je Blumberg. "Ipak, ne možemo preporučiti ÇJedite više čokolade!Č. Studija samo sugerira da flavonoidi iz kakaa poboljšavaju vaskularne funkcije", rekao je Blumberg. Na temelju dosadašnjih istraživanja znanstvenici još ne mogu dati konkretne preporuke glede prehrambenih vrijednosti čokolade, a nutricionisti upozoravaju da treba biti oprezan pri prevelikoj konzumaciji čokolade jer je ta namirnica bogata mastima, šećerom i kalorijama.

Izvor: http:// www.pliva zdravlje.hr