Stručne zanimljivosti

 ostali članci
  

Slanom vodom protiv prehlade?

  

Smanjeno grijanje pogoduje razvoju plijesni, što ugrožava zdravlje

  

I muškarcima otkucava "biološki sat"

  

Orasi smanjuju rizik za kardiovaskularne bolesti

  

Naljepnice olakšavaju upotrebu lijekova

svi članci »

Anketa

 
Sredstva za njegu kože nakon sunčanja koristite:
redovito nakon svakog sunčanja
po potrebi
uopće ih ne koristim



» Rezultati
» Ostale ankete

 

Pretraživanje
 
Newsletter
 

Stručne zanimljivosti

Prehranom protiv gubitka vida

objavljeno u broju 46 (2/06)

Istraživači su proučavali prehrambene navike više od 4000 starijih osoba u Nizozemskoj kako bi istražili vezu između kvalitete prehrane i zdravlja očiju te su uočili da prehrana može igrati ulogu u razvoju makularne degeneracije, stanja koje za posljedicu

Prema rezultatima istraživanja, osobe čija je prehrana sadržavala najviše namirnica bogatih cinkom, beta-karotenom te vitaminima C i E, imale su 35 posto manji rizik od razvoja makularne degeneracije u usporedbi s ispitanicima čija je prehrana sadržavala najmanje spomenutih nutrijenata. Također, pokazano je da su osobe čija je prehrana manjkava na navedenim nutrijentima izložene 20 posto većem riziku od razvoja makularne degeneracije u usporedbi s osobama čija prehrana nije manjkava na istim nutrijentima.

Izvor: http://www.plivazdravlje.hr