Glazbom protiv kronične boli
Istraživanje američkih znanstvenika potvrdilo je da slušanje glazbe može imati bitan pozitivan učinak na percepciju kronične boli.
Rezultati istraživanja znanstvenika s Cleveland Clinic Foundationa objavio je Journal of Advanced Nursing. U istraživanju je sudjelovalo 60 pacijenata koji su godinama trpjeli kronične bolove. Pokazalo se da su ispitanici koji su svakodnevno najmanje sat vremena slušali glazbu imali za petinu slabiji osjećaj boli te za četvrtinu manje izgleda za pojavu depresije. Uz to, pacijenti koji su slušali glazbu imali su manji osjećaj hendikepa zbog svog stanja. Prije provedeno istraživanje pokazalo je da slušanje lagane glazbe prije spavanja može znatno popraviti kvalitetu sna.
Izvor: http://www.plivazdravlje.hr
|